fredag 26 november 2010

Idag är mellanhusse hemma & då passar vi på att mysa framför en film!

3 kommentarer:

  1. Tjäna Syrran
    Nu har vi hittat rätt blogg. Ser att du har det lika bra som jag!
    Tass från Zhelda

    SvaraRadera
  2. Oj vad roligt att man kan följa dig på en egen sida. Du ska veta lilla Zheta att det blev tomt efter du flyttat. Bara 2 pumi i pumi-stugan är för lite....Kram till hela din härliga familj och massor av pussar till dig/ Bennaz-Gill

    SvaraRadera
  3. Hej syster & Pumistugan!
    Idag har jag fått ett nytt "täcke"!
    Vi har det kallt här i Norberg; -8 & det kommer något konstigt vitt från himlen igen...



    Gill; Jag förstår det blev tomt.. det säger min familj att det var innan jag kom, men nu är tomrummmet fyllt med mig :)

    Idag har jag träffat " mormor & morfar" igen & dem tycker jag om! Slickas & skall sitta i knä på dem!

    Matte säger nu att det snart är dax att gå ut en stund igen, vi skall skotta snö säger dem! Det där med snöskyfflar är som skurborsten & damsugaren.. JÄTTEkuliga att jaga & skälla på......

    kramar Från Zheta!

    SvaraRadera